مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

252
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

471
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتباط علی کیفیت خدمات و ارزش با وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز

صفحات

 صفحه شروع 75 | صفحه پایان 89

چکیده

 هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط بین کیفیت خدمات و ادراک ارزش با وفاداری در تماشاگران لیگ برتر فوتبال (مطالعه موردی تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی) بود. این تحقیق از نظر هدف, از نوع تحقیقات کاربردی و به لحاظ گردآوری داده ها, توصیفی از نوع همبستگی است و جامعه مورد مطالعه تمامی تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز در سال 1396 بودند. با توجه به مشخص نبودن تعداد هواداران تیم تراکتورسازی, از فرمول کوکران برای جامعه نامحدود, 384 نفر در نظر گرفته شد و در تحقیق حاضر بررسی شد. به منظور جمع آوری داده ها و اندازه گیری متغیرهای مدل از پرسشنامه استفاده شد. پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی و روایی آن نیز با استفاده از روایی همگرا (تایید بارهای عاملی و مقدار AVE) و روایی تشخیصی تایید شد. برای تجزیه وتحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و تحلیل عاملی تاییدی و برای ارایه مدل, از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه 20 و lisrel 8. 8 استفاده شد. نتایج نشان داد کیفیت خدمات مرکزی با درک ارزش (37/0 12Î ² ="> & 89/4 t=) و درک ارزش با وفاداری (45/0 12Î ² ="> & 99/5t=) رابطه مثبت و معنا داری دارد, یعنی کیفیت خدمات مرکزی از طریق درک ارزش بر وفاداری مصرف کنندگان ورزشی تاثیر مثبت و معنا داری می گذارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سرتیپی، وحید، صفانیا، علی محمد، و نوبخت رمضانی، زهرا. (1400). ارتباط علی کیفیت خدمات و ارزش با وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، 13(1 )، 75-89. SID. https://sid.ir/paper/413434/fa

    Vancouver: کپی

    سرتیپی وحید، صفانیا علی محمد، نوبخت رمضانی زهرا. ارتباط علی کیفیت خدمات و ارزش با وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز. پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش[Internet]. 1400؛13(1 ):75-89. Available from: https://sid.ir/paper/413434/fa

    IEEE: کپی

    وحید سرتیپی، علی محمد صفانیا، و زهرا نوبخت رمضانی، “ارتباط علی کیفیت خدمات و ارزش با وفاداری تماشاگران فوتبال شهرتبریز،” پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش، vol. 13، no. 1 ، pp. 75–89، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413434/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا