APA:
کپیخضری، سمیرا، و سامری، مریم. (1399). ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. پژوهش در آموزش علوم ابتدایی، 2(4 )، 10-21. SID. https://sid.ir/paper/413723/fa
Vancouver:
کپیخضری سمیرا، سامری مریم. ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97. پژوهش در آموزش علوم ابتدایی[Internet]. 1399؛2(4 ):10-21. Available from: https://sid.ir/paper/413723/fa
IEEE:
کپیسمیرا خضری، و مریم سامری، “ارائه مدل آموزش اثربخش در درس علوم تجربی بر اساس رویکرد حمایتی یاد دهنده – یادگیرنده برای دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان ماکو در سال تحصیلی 98-97،” پژوهش در آموزش علوم ابتدایی، vol. 2، no. 4 ، pp. 10–21، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413723/fa