APA:
کپیرضی دون چالی، میثم، و تقوایی یزدی، مریم. (1400). تاثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری-یادسپاری دانشجویان با میانجی گری انگیزش یادگیری به منظور ارائه مدل. توسعه ی آموزش جندی شاپور، 12(2 )، 472-484. SID. https://sid.ir/paper/414169/fa
Vancouver:
کپیرضی دون چالی میثم، تقوایی یزدی مریم. تاثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری-یادسپاری دانشجویان با میانجی گری انگیزش یادگیری به منظور ارائه مدل. توسعه ی آموزش جندی شاپور[Internet]. 1400؛12(2 ):472-484. Available from: https://sid.ir/paper/414169/fa
IEEE:
کپیمیثم رضی دون چالی، و مریم تقوایی یزدی، “تاثیر تدریس به شیوه تلفیقی بر کیفیت یادگیری-یادسپاری دانشجویان با میانجی گری انگیزش یادگیری به منظور ارائه مدل،” توسعه ی آموزش جندی شاپور، vol. 12، no. 2 ، pp. 472–484، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/414169/fa