APA:
کپیسبزه، بتول، و دیلمی پور، صدیقه. (1399). تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، 6(9 )، 49-68. SID. https://sid.ir/paper/414212/fa
Vancouver:
کپیسبزه بتول، دیلمی پور صدیقه. تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی. نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)[Internet]. 1399؛6(9 ):49-68. Available from: https://sid.ir/paper/414212/fa
IEEE:
کپیبتول سبزه، و صدیقه دیلمی پور، “تاثیر توجه و بازخورد معلم بر میزان یادگیری مباحث ریاضی دانش آموزان دارای اختلال ریاضی،” نظریه و عمل در تربیت معلمان (راهبردهای نوین تربیت معلمان)، vol. 6، no. 9 ، pp. 49–68، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/414212/fa