APA:
کپیارسنجانی، متین، ضرغام حاجبی، مجید، و میرزاحسینی، حسن. (1400). اثربخشی تعدیل سوگیری شناختی وابسته به تهدید بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوازدهم. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، 14(3 )، 130-138. SID. https://sid.ir/paper/415942/fa
Vancouver:
کپیارسنجانی متین، ضرغام حاجبی مجید، میرزاحسینی حسن. اثربخشی تعدیل سوگیری شناختی وابسته به تهدید بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوازدهم. راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)[Internet]. 1400؛14(3 ):130-138. Available from: https://sid.ir/paper/415942/fa
IEEE:
کپیمتین ارسنجانی، مجید ضرغام حاجبی، و حسن میرزاحسینی، “اثربخشی تعدیل سوگیری شناختی وابسته به تهدید بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پایه دوازدهم،” راهبردهای آموزش (راهبردهای آموزش در علوم پزشکی)، vol. 14، no. 3 ، pp. 130–138، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/415942/fa