APA:
کپیشریفی شایان، فریده، انتصارفومنی، غلامحسین، و حجازی، مسعود. (1398). اثربخشی آموزش به روش یادگیری مشارکتی درانگیزه تحصیلی و مهار هیجان در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)، 6(4 )، 74-84. SID. https://sid.ir/paper/416369/fa
Vancouver:
کپیشریفی شایان فریده، انتصارفومنی غلامحسین، حجازی مسعود. اثربخشی آموزش به روش یادگیری مشارکتی درانگیزه تحصیلی و مهار هیجان در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1398؛6(4 ):74-84. Available from: https://sid.ir/paper/416369/fa
IEEE:
کپیفریده شریفی شایان، غلامحسین انتصارفومنی، و مسعود حجازی، “اثربخشی آموزش به روش یادگیری مشارکتی درانگیزه تحصیلی و مهار هیجان در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 6، no. 4 ، pp. 74–84، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/416369/fa