APA:
کپیسورگی، سیروس، غنی فر، محمدحسن، اسدی یونسی، محمدرضا، و آهی، قاسم. (1399). اثربخشی خودمهارگری هیجانی بر سرزندگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. سلامت روان کودک (روان کودک)، 7(3 )، 40-52. SID. https://sid.ir/paper/416381/fa
Vancouver:
کپیسورگی سیروس، غنی فر محمدحسن، اسدی یونسی محمدرضا، آهی قاسم. اثربخشی خودمهارگری هیجانی بر سرزندگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1399؛7(3 ):40-52. Available from: https://sid.ir/paper/416381/fa
IEEE:
کپیسیروس سورگی، محمدحسن غنی فر، محمدرضا اسدی یونسی، و قاسم آهی، “اثربخشی خودمهارگری هیجانی بر سرزندگی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 7، no. 3 ، pp. 40–52، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/416381/fa