APA:
کپیسعدی پور، اسماعیل، سلطانی زاده، هدایا، و درتاج، فریبرز. (1399). اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودمهارگری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با سطح اضطراب امتحان بالا و پایین. سلامت روان کودک (روان کودک)، 7(2 )، 183-194. SID. https://sid.ir/paper/416516/fa
Vancouver:
کپیسعدی پور اسماعیل، سلطانی زاده هدایا، درتاج فریبرز. اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودمهارگری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با سطح اضطراب امتحان بالا و پایین. سلامت روان کودک (روان کودک)[Internet]. 1399؛7(2 ):183-194. Available from: https://sid.ir/paper/416516/fa
IEEE:
کپیاسماعیل سعدی پور، هدایا سلطانی زاده، و فریبرز درتاج، “اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودمهارگری و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با سطح اضطراب امتحان بالا و پایین،” سلامت روان کودک (روان کودک)، vol. 7، no. 2 ، pp. 183–194، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/416516/fa