APA:
کپیشعبانی ورکی، بختیار. (1376). جایگاه رویکردهای یاددهی - یادگیری مکاتب رفتارگرایی, شناخت گرایی و انسانگرایی در نظام آموزشی. پژوهشهای تربیتی، 5(4-3)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/417730/fa
Vancouver:
کپیشعبانی ورکی بختیار. جایگاه رویکردهای یاددهی - یادگیری مکاتب رفتارگرایی, شناخت گرایی و انسانگرایی در نظام آموزشی. پژوهشهای تربیتی[Internet]. 1376؛5(4-3):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/417730/fa
IEEE:
کپیبختیار شعبانی ورکی، “جایگاه رویکردهای یاددهی - یادگیری مکاتب رفتارگرایی, شناخت گرایی و انسانگرایی در نظام آموزشی،” پژوهشهای تربیتی، vol. 5، no. 4-3، pp. 0–0، 1376، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/417730/fa