APA:
کپیعلوی، سیدحمیدرضا، و ابوحیدری، صدیقه. (1382). بررسی میزان اثر بخشی روش آموزش الفبای فارسی بر یادگیری دانش آموزان عقب مانده ذهنی با استفاده از علائم و محرکهای خارجی (جایگاه سازی همراه با آوا). دانشور رفتار، 10(3 (ویژه مقالات علوم تربیتی 1))، 39-50. SID. https://sid.ir/paper/418253/fa
Vancouver:
کپیعلوی سیدحمیدرضا، ابوحیدری صدیقه. بررسی میزان اثر بخشی روش آموزش الفبای فارسی بر یادگیری دانش آموزان عقب مانده ذهنی با استفاده از علائم و محرکهای خارجی (جایگاه سازی همراه با آوا). دانشور رفتار[Internet]. 1382؛10(3 (ویژه مقالات علوم تربیتی 1)):39-50. Available from: https://sid.ir/paper/418253/fa
IEEE:
کپیسیدحمیدرضا علوی، و صدیقه ابوحیدری، “بررسی میزان اثر بخشی روش آموزش الفبای فارسی بر یادگیری دانش آموزان عقب مانده ذهنی با استفاده از علائم و محرکهای خارجی (جایگاه سازی همراه با آوا)،” دانشور رفتار، vol. 10، no. 3 (ویژه مقالات علوم تربیتی 1)، pp. 39–50، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/418253/fa