APA:
کپیحسن زاده، رمضان. (1381). رابطه بین انگیزش (درونی – بیرونی) منبع کنترل (درونی – بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان. نوآوری های آموزشی، 1(2)، 107-119. SID. https://sid.ir/paper/419106/fa
Vancouver:
کپیحسن زاده رمضان. رابطه بین انگیزش (درونی – بیرونی) منبع کنترل (درونی – بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان. نوآوری های آموزشی[Internet]. 1381؛1(2):107-119. Available from: https://sid.ir/paper/419106/fa
IEEE:
کپیرمضان حسن زاده، “رابطه بین انگیزش (درونی – بیرونی) منبع کنترل (درونی – بیرونی) و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان،” نوآوری های آموزشی، vol. 1، no. 2، pp. 107–119، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/419106/fa