APA:
کپیحق شناس کاشانی، فریده. (1382). نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. پژوهشنامه اقتصادی، 3(1 (پیاپی 8))، 71-98. SID. https://sid.ir/paper/421169/fa
Vancouver:
کپیحق شناس کاشانی فریده. نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. پژوهشنامه اقتصادی[Internet]. 1382؛3(1 (پیاپی 8)):71-98. Available from: https://sid.ir/paper/421169/fa
IEEE:
کپیفریده حق شناس کاشانی، “نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری،” پژوهشنامه اقتصادی، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 71–98، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/421169/fa