Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,085
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,790
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 98

چکیده

 نیاز روز افزون مردم به خدمات بانکی به علل مختلف از جمله گسترش شهرها, ناامن بودن حمل پول, تسریع در کار, لزوم کنترل موجودی و پرداخت ها از یک طرف و همچنین لزوم برآورده نمودن انتظارت مردم, نگهداری مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید, از طرف دیگر, موجب اهمیت وظیفه بازاریابی بانک ها شده است. در کشورمان هنوز برخی از بانک ها مدیریت بازاریابی ندارند و روابط عمومی وظیفه آن را نیز انجام می دهد. در عین حال برخی از مدیران بانک ها وظیفه مدیریت بازاریابی بانک  را صرفا انجام تبلیغات و آگهی می دانند در حالی که وظیفه مدیریت بازاریابی بسیار فراتر است. در این پژوهش جهت بررسی موضوع, سه فرضیه مطرح شده است که به منظور بررسی آن ها, از آمارهای کمی صورت های مالی بانک ها و همچنین سه نوع پرسش نامه (مشتریان, کارکنان و مدیران بانک ها) استفاده گردید. جامعه آماری پژوهش, شامل نه بانک دولتی بود و البته در این مورد در این مورد بانک صنعت و معدن به دلیل نوع فعالیت, و بانک های خصوصی نیز به علت جدیدالتاسیس بودن و نداشتن آمار سنوات گذشته, تحت پوشش این پژوهش قرار نگرفتند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حق شناس کاشانی، فریده. (1382). نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. پژوهشنامه اقتصادی، 3(1 (پیاپی 8))، 71-98. SID. https://sid.ir/paper/421169/fa

    Vancouver: کپی

    حق شناس کاشانی فریده. نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری. پژوهشنامه اقتصادی[Internet]. 1382؛3(1 (پیاپی 8)):71-98. Available from: https://sid.ir/paper/421169/fa

    IEEE: کپی

    فریده حق شناس کاشانی، “نقش اعمال مدیریت موثر بازاریابی بانک ها در جذب و حفظ مشتری،” پژوهشنامه اقتصادی، vol. 3، no. 1 (پیاپی 8)، pp. 71–98، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/421169/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا