مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

840
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

واژه نامه توصیفی آموزش طبقه بندی اهداف آموزشی بخش سوم: حیطه عاطفی

صفحات

 صفحه شروع 129 | صفحه پایان 130

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 استفاده از طبقه بندی هدف های آموزشی توسط آموزش دهندگان، در سطح مختلف آموزشی، درمقام عمل هم به ایجاد زبان مشترک در بین افراد درگیر در طراحی آموزشی، ارزشیابی آموزش و معلمان کمک می کند و هم فراگیران را به سمت هدف های آموزشی مورد نظر هدایت می کند. در واقع، به جهت دارشدن یادگیری فراگیران مساعدت می کند. در شماره های قبل، نحوه استفاده از طبقه بندی می باشد، در حیطه های شناختی و روانی و حرکتی، تشریح شد. در این شماره استفاده از این طبقه بندی در حیطه عاطفی (Affective Domain) مختصرا توضیح داده می شود ...

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یوسفی، علیرضا. (1383). واژه نامه توصیفی آموزش طبقه بندی اهداف آموزشی بخش سوم: حیطه عاطفی . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 4(2 (پیاپی 12))، 129-130. SID. https://sid.ir/paper/426507/fa

    Vancouver: کپی

    یوسفی علیرضا. واژه نامه توصیفی آموزش طبقه بندی اهداف آموزشی بخش سوم: حیطه عاطفی . مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1383؛4(2 (پیاپی 12)):129-130. Available from: https://sid.ir/paper/426507/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا یوسفی، “واژه نامه توصیفی آموزش طبقه بندی اهداف آموزشی بخش سوم: حیطه عاطفی ،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 4، no. 2 (پیاپی 12)، pp. 129–130، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/426507/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button