APA:
کپیدلخواه، علی، و دیوانداری، علی. (1384). تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن
. پژوهشنامه بازرگانی، 10(37)، 185-223. SID. https://sid.ir/paper/426700/fa
Vancouver:
کپیدلخواه علی، دیوانداری علی. تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن
. پژوهشنامه بازرگانی[Internet]. 1384؛10(37):185-223. Available from: https://sid.ir/paper/426700/fa
IEEE:
کپیعلی دلخواه، و علی دیوانداری، “تدوین و طراحی مدلی برای سنجش رضایت مندی مشتریان در صنعت بانکداری و اندازه گیری رضایت مندی مشتریان بانک ملت بر اساس آن
،” پژوهشنامه بازرگانی، vol. 10، no. 37، pp. 185–223، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/426700/fa