APA:
کپینوربخش، سیدمرتضی، خان زاده، علی، و یوسفی لویه، مجید. (1382). مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عادی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، 3(2 (پیاپی 8))، 177-194. SID. https://sid.ir/paper/430678/fa
Vancouver:
کپینوربخش سیدمرتضی، خان زاده علی، یوسفی لویه مجید. مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عادی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری. کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)[Internet]. 1382؛3(2 (پیاپی 8)):177-194. Available from: https://sid.ir/paper/430678/fa
IEEE:
کپیسیدمرتضی نوربخش، علی خان زاده، و مجید یوسفی لویه، “مقایسه نوع ادراک کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری و کودکان عادی در آزمون رورشاخ و قابلیت این آزمون در شناسایی و تشخیص اختلالات یادگیری،” کودکان استثنایی (پژوهش در حیطه کودکان استثنایی)، vol. 3، no. 2 (پیاپی 8)، pp. 177–194، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/430678/fa