APA:
کپیانواری رستمی، علی اصغر، ترابی گودرزی، مریم، و علی محمدلو، مسلم. (1384). بررسی مقایسه ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان. مدرس علوم انسانی، 9(3 (پیاپی 42) ویژه نامه مدیریت)، 53-77. SID. https://sid.ir/paper/430789/fa
Vancouver:
کپیانواری رستمی علی اصغر، ترابی گودرزی مریم، علی محمدلو مسلم. بررسی مقایسه ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان. مدرس علوم انسانی[Internet]. 1384؛9(3 (پیاپی 42) ویژه نامه مدیریت):53-77. Available from: https://sid.ir/paper/430789/fa
IEEE:
کپیعلی اصغر انواری رستمی، مریم ترابی گودرزی، و مسلم علی محمدلو، “بررسی مقایسه ای کیفیت خدمات بانکی از دیدگاه مشتریان و کارکنان،” مدرس علوم انسانی، vol. 9، no. 3 (پیاپی 42) ویژه نامه مدیریت، pp. 53–77، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/430789/fa