مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

980
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

761
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی

صفحات

 صفحه شروع 14 | صفحه پایان 21

چکیده

 پژوهش حاضر در راستای دیدگاه مشتری گرایی به اجرا درآمده است و هدف آن سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان 12 مجتمع توانبخشی روزانه شهر تهران به منظور بهبود فرآیندهای ارایه خدمات بر اساس نظر خدمت گیرندگان استکه در نهایت, می تواند زمینه مناسبی برای دخالت دادن آنان در فرآیند ارایه خدمات فراهم کند. جامعه نمونه,133 نفر از خدمت گیرندگان بودند که با روش نمونه گیری تصادفی با طبقه بندی انتخاب شدند. چون قبلا مطالعه ای در این زمینه انجام نگرفته بود, یک پرسشنامه نگرش سنج با مقیاس 5 درجه لیکرت شاخل 92 سوال و یک سوال باز پاسخ, تهیه و در یک بررسی مقدماتی, میانگین نمره رضایت (3.71) و انحراف واریانس آن (0.297) تعیین شد. ضمنا پس از حذف سوال های فاقد همبستگی, تعداد آنها به 68 سوال کاهش یافت.تجزیه و تحلیل اطلاعات با استفاده از نرم افزارهای Excell / win SPss7.5 win, میزان بالای رضایت را در بسیاری از حوزه ها نشان داد, اما موارد عدم رضایت, یا نقص را نیز مشخص کرد. متغیرهای سن, جسن و تحصیلات تاثیر تعیین کننده ای بر سطوح رضایت نداشتند. سوال باز نیز تعدادی از حوزه های عدم رضایت را مشخص کرد و خدمت گیرندگان, پیشنهادهایی برای اصلاح و بهبود فرآیندها ارایه دادند.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    همتی، فریده، کاکویی، حسین، آقابخشی، حبیب اله، و بیگلریان، اکبر. (1380). سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، 2(4-3 (مسلسل 7-6))، 14-21. SID. https://sid.ir/paper/43292/fa

    Vancouver: کپی

    همتی فریده، کاکویی حسین، آقابخشی حبیب اله، بیگلریان اکبر. سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)[Internet]. 1380؛2(4-3 (مسلسل 7-6)):14-21. Available from: https://sid.ir/paper/43292/fa

    IEEE: کپی

    فریده همتی، حسین کاکویی، حبیب اله آقابخشی، و اکبر بیگلریان، “سنجش میزان رضایت خدمت گیرندگان مجتمع های توانبخشی روزانه شهر تهران با دیدگاه مشتری گرایی،” آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، vol. 2، no. 4-3 (مسلسل 7-6)، pp. 14–21، 1380، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/43292/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button