APA:
کپیمهرمحمدی، محمود، نیکنام، زهرا، و سجادیه، نرگس. (1387). اشکال بازنمایی و شناخت در برنامه درسی: بازکاوی نظریه کثرت گرایی شناختی. تعلیم و تربیت، 24(3 (مسلسل 95))، 29-52. SID. https://sid.ir/paper/435799/fa
Vancouver:
کپیمهرمحمدی محمود، نیکنام زهرا، سجادیه نرگس. اشکال بازنمایی و شناخت در برنامه درسی: بازکاوی نظریه کثرت گرایی شناختی. تعلیم و تربیت[Internet]. 1387؛24(3 (مسلسل 95)):29-52. Available from: https://sid.ir/paper/435799/fa
IEEE:
کپیمحمود مهرمحمدی، زهرا نیکنام، و نرگس سجادیه، “اشکال بازنمایی و شناخت در برنامه درسی: بازکاوی نظریه کثرت گرایی شناختی،” تعلیم و تربیت، vol. 24، no. 3 (مسلسل 95)، pp. 29–52، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/435799/fa