APA:
کپینورالسنا، رسول، سقایی، عباس، شادالویی، فائزه، و صمیمی، یاسر. (1387). اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، 14(3 (49))، 97-119. SID. https://sid.ir/paper/435848/fa
Vancouver:
کپینورالسنا رسول، سقایی عباس، شادالویی فائزه، صمیمی یاسر. اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی. پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی[Internet]. 1387؛14(3 (49)):97-119. Available from: https://sid.ir/paper/435848/fa
IEEE:
کپیرسول نورالسنا، عباس سقایی، فائزه شادالویی، و یاسر صمیمی، “اندازه گیری رضایت مشتری برای شناسایی فرصتهای بهبود در خدمات پژوهشی آموزش عالی،” پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، vol. 14، no. 3 (49)، pp. 97–119، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/435848/fa