APA:
کپیپورمحمدرضای تجریشی، معصومه، عاشوری، محمد، جلیل آبکنار، سیده سمیه، و به پژوه، احمد. (1393). اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر حافظه فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، 15(4)، 12-20. SID. https://sid.ir/paper/43663/fa
Vancouver:
کپیپورمحمدرضای تجریشی معصومه، عاشوری محمد، جلیل آبکنار سیده سمیه، به پژوه احمد. اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر حافظه فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)[Internet]. 1393؛15(4):12-20. Available from: https://sid.ir/paper/43663/fa
IEEE:
کپیمعصومه پورمحمدرضای تجریشی، محمد عاشوری، سیده سمیه جلیل آبکنار، و احمد به پژوه، “اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر حافظه فعال دانش آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی،” آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، vol. 15، no. 4، pp. 12–20، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/43663/fa