APA:
کپیقربان زاده، بهروز، لطفی، مریم، آزالی علمداری، کریم، بشیری، مهدی، و ابراهیمی، صفیه. (1394). بررسی اثربخشی آموزش تمرین های ادراکی-حرکتی و برنامه حرکتی ریتمیک بر رشد حرکتی در کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، 16(3)، 198-206. SID. https://sid.ir/paper/43670/fa
Vancouver:
کپیقربان زاده بهروز، لطفی مریم، آزالی علمداری کریم، بشیری مهدی، ابراهیمی صفیه. بررسی اثربخشی آموزش تمرین های ادراکی-حرکتی و برنامه حرکتی ریتمیک بر رشد حرکتی در کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر. آرشیو توانبخشی (توانبخشی)[Internet]. 1394؛16(3):198-206. Available from: https://sid.ir/paper/43670/fa
IEEE:
کپیبهروز قربان زاده، مریم لطفی، کریم آزالی علمداری، مهدی بشیری، و صفیه ابراهیمی، “بررسی اثربخشی آموزش تمرین های ادراکی-حرکتی و برنامه حرکتی ریتمیک بر رشد حرکتی در کودکان کم توان ذهنی آموزش پذیر،” آرشیو توانبخشی (توانبخشی)، vol. 16، no. 3، pp. 198–206، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/43670/fa