APA:
کپیطالقانی، محمد، و فتاحی، سیده سارا. (1384). کیفیت خدمات گردشگری و اهمیت آن در جلب رضایت گردشگر. مدیریت، -(99-100)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/442847/fa
Vancouver:
کپیطالقانی محمد، فتاحی سیده سارا. کیفیت خدمات گردشگری و اهمیت آن در جلب رضایت گردشگر. مدیریت[Internet]. 1384؛-(99-100):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/442847/fa
IEEE:
کپیمحمد طالقانی، و سیده سارا فتاحی، “کیفیت خدمات گردشگری و اهمیت آن در جلب رضایت گردشگر،” مدیریت، vol. -، no. 99-100، pp. 0–0، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/442847/fa