مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,690
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی و تبیین فضای ریزوماتیک و دلالت های آن در برنامه درسی

صفحات

 صفحه شروع 48 | صفحه پایان 70

چکیده

 در این مقاله, پس از مفهوم شناسی «ریزوم» و اصول حاکم بر آن, به تبیین فضای ریزوماتیک و هموار دلوز, به عنوان هسته و اساس فلسفه ژیل دلوز پرداخته و سپس کاربرد این فضا را در برنامه درسی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. مفهوم ریزوم و فضای ریزوماتیک دلوزی, بهتر از هر مفهوم دیگری بیانگر یادگیری در محیط مجازی و اینترنتی است. اینترنت می تواند هم چون ریزوم عمل کند و اصول حاکم بر ریزوم بر یادگیری مجازی نیز حاکم است. فضای ریزوماتیک دلوزی به برنامه درسی از منظر جدیدی نگاه می کند. برنامه درسی در این فضا, رویدادی نمادی و کوچ گرایانه می باشد. بررسی پیامدهای نظریه ریزوم در حوزه برنامه درسی, از اهداف اساسی این مقاله می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سجادی، سیدمهدی، و ایمان زاده، علی. (1388). بررسی و تبیین فضای ریزوماتیک و دلالت های آن در برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی، 3(12)، 48-70. SID. https://sid.ir/paper/445228/fa

    Vancouver: کپی

    سجادی سیدمهدی، ایمان زاده علی. بررسی و تبیین فضای ریزوماتیک و دلالت های آن در برنامه درسی. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1388؛3(12):48-70. Available from: https://sid.ir/paper/445228/fa

    IEEE: کپی

    سیدمهدی سجادی، و علی ایمان زاده، “بررسی و تبیین فضای ریزوماتیک و دلالت های آن در برنامه درسی،” مطالعات برنامه درسی، vol. 3، no. 12، pp. 48–70، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/445228/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button