APA:
کپیعباسی، محمدرضا، و ترکمنی، محمد. (1389). مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(41)، 19-34. SID. https://sid.ir/paper/445994/fa
Vancouver:
کپیعباسی محمدرضا، ترکمنی محمد. مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(41):19-34. Available from: https://sid.ir/paper/445994/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا عباسی، و محمد ترکمنی، “مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 41، pp. 19–34، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/445994/fa