APA:
کپیکریمی، محبوبه، توکل، خسرو، و علوی، موسی. (1384). بررسی مقایسه ای دو روش آموزش بر اساس سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری و یاددهی دانشجویان. مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا (مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی همدان)، 13(24)، 15-20. SID. https://sid.ir/paper/447447/fa
Vancouver:
کپیکریمی محبوبه، توکل خسرو، علوی موسی. بررسی مقایسه ای دو روش آموزش بر اساس سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری و یاددهی دانشجویان. مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا (مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی همدان)[Internet]. 1384؛13(24):15-20. Available from: https://sid.ir/paper/447447/fa
IEEE:
کپیمحبوبه کریمی، خسرو توکل، و موسی علوی، “بررسی مقایسه ای دو روش آموزش بر اساس سخنرانی و بحث گروهی بر میزان یادگیری و یاددهی دانشجویان،” مجله مراقبت پرستاری و مامایی ابن سینا (مجله علمی دانشکده پرستاری و مامایی همدان)، vol. 13، no. 24، pp. 15–20، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/447447/fa