APA:
کپییادگارزاده، غلامرضا. (1386). تاثیر روش های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی. دانشور رفتار، 14(27 (ویژه مقالات علوم تربیتی 9))، 67-80. SID. https://sid.ir/paper/448930/fa
Vancouver:
کپییادگارزاده غلامرضا. تاثیر روش های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی. دانشور رفتار[Internet]. 1386؛14(27 (ویژه مقالات علوم تربیتی 9)):67-80. Available from: https://sid.ir/paper/448930/fa
IEEE:
کپیغلامرضا یادگارزاده، “تاثیر روش های سنجش تکوینی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس چهارم ابتدایی در درس علوم تجربی،” دانشور رفتار، vol. 14، no. 27 (ویژه مقالات علوم تربیتی 9)، pp. 67–80، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/448930/fa