مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

582
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

196
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه دو روش مباحثه و سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان مقطع دکترای تخصصی علوم تشریح (نامه علمی)

صفحات

 صفحه شروع 580 | صفحه پایان 581

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 امروزه در تعیین اهداف، انتخاب و سازمان دهی محتوای درسی سعی بر این است که فراگیر خود در کسب مفهوم سهیم باشد و از طرق مختلف به فعالیت های ذهنی، علمی، فردی و گروهی وادار شود، برای تحقق این هدف بر استفاده از روش های فعال تاکید می شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رضوی، شهناز، و آویژگان، مریم. (1390). مقایسه دو روش مباحثه و سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان مقطع دکترای تخصصی علوم تشریح (نامه علمی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(6 (پیاپی 35))، 580-581. SID. https://sid.ir/paper/452719/fa

    Vancouver: کپی

    رضوی شهناز، آویژگان مریم. مقایسه دو روش مباحثه و سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان مقطع دکترای تخصصی علوم تشریح (نامه علمی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(6 (پیاپی 35)):580-581. Available from: https://sid.ir/paper/452719/fa

    IEEE: کپی

    شهناز رضوی، و مریم آویژگان، “مقایسه دو روش مباحثه و سخنرانی در میزان یادگیری دانشجویان مقطع دکترای تخصصی علوم تشریح (نامه علمی)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 6 (پیاپی 35)، pp. 580–581، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/452719/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button