APA:
کپیحسینی، سیدمحمود، ابوالفضلی، سیدابوالفضل، و رحیمی هلری، محمد. (1388). بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده (مطالعه موردی: نام و نشان تجاری ایرانول). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(32)، 9-28. SID. https://sid.ir/paper/453606/fa
Vancouver:
کپیحسینی سیدمحمود، ابوالفضلی سیدابوالفضل، رحیمی هلری محمد. بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده (مطالعه موردی: نام و نشان تجاری ایرانول). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛9(32):9-28. Available from: https://sid.ir/paper/453606/fa
IEEE:
کپیسیدمحمود حسینی، سیدابوالفضل ابوالفضلی، و محمد رحیمی هلری، “بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ مصرف کننده (مطالعه موردی: نام و نشان تجاری ایرانول)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 32، pp. 9–28، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/453606/fa