APA:
کپیکوچک زاده، احمد. (1385). ارایه یک مدل ریاضی در تخصیص بودجه تبلیغات به رسانه های مختلف (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/459417/fa
Vancouver:
کپیکوچک زاده احمد. ارایه یک مدل ریاضی در تخصیص بودجه تبلیغات به رسانه های مختلف (کنفرانس). کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی[Internet]. 1385؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/459417/fa
IEEE:
کپیاحمد کوچک زاده، “ارایه یک مدل ریاضی در تخصیص بودجه تبلیغات به رسانه های مختلف (کنفرانس)،” کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/459417/fa