APA:
کپیباقریان، علی، و صادقی، مصطفی. (1390). تاثیر روش آموزشی «توضیح - نمایش - مشاهده- عمل» Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی (نامه علمی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(7 (پیاپی 36))، 764-766. SID. https://sid.ir/paper/460378/fa
Vancouver:
کپیباقریان علی، صادقی مصطفی. تاثیر روش آموزشی «توضیح - نمایش - مشاهده- عمل» Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی (نامه علمی). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1390؛11(7 (پیاپی 36)):764-766. Available from: https://sid.ir/paper/460378/fa
IEEE:
کپیعلی باقریان، و مصطفی صادقی، “تاثیر روش آموزشی «توضیح - نمایش - مشاهده- عمل» Tell-Demonstration-Observation-Action بر کیفیت یادگیری دانشجویان دندانپزشکی (نامه علمی)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 11، no. 7 (پیاپی 36)، pp. 764–766، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/460378/fa