APA:
کپیوظیفه دوست، حسین، نیکومرام، هاشم، و مصطفوی، شیوا. (1385). شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در استفاده از خدمات بانکی الکترونیکی. اقتصاد و تجارت نوین، 2(7)، 152-179. SID. https://sid.ir/paper/461874/fa
Vancouver:
کپیوظیفه دوست حسین، نیکومرام هاشم، مصطفوی شیوا. شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در استفاده از خدمات بانکی الکترونیکی. اقتصاد و تجارت نوین[Internet]. 1385؛2(7):152-179. Available from: https://sid.ir/paper/461874/fa
IEEE:
کپیحسین وظیفه دوست، هاشم نیکومرام، و شیوا مصطفوی، “شناسایی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در استفاده از خدمات بانکی الکترونیکی،” اقتصاد و تجارت نوین، vol. 2، no. 7، pp. 152–179، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/461874/fa