مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,389
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,990
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه توانایی های هماهنگی دیداری - حرکتی، دقت و توجه، هوش، اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 10

چکیده

 هدف تحقیق حاضر, مقایسه توانایی هماهنگی دیداری - حرکتی, دقت و توجه, هوش, اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری در کودکان نارس متولد شده و عادی بود. 250 دانش آموز نارس متولد شده با 250 دانش آموز عادی به وسیله آزمون های بندر - گشتالت, تولوزپیرون, وکسلر کودکان, مایکل باست و راتر مورد آزمون قرار گرفتند.نتایج نشان داد کودکان نارس متولد شده از نظر هماهنگی دیداری - حرکتی, دقت و توجه و هوش ضعیف تر ازکودکان عادی هستند. به علاوه شیوع اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری در کودکان نارس متولد شده بیش تر از کودکان عادی است.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مهری نژاد، سیدابوالقاسم. (1385). مقایسه توانایی های هماهنگی دیداری - حرکتی, دقت و توجه, هوش, اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی. دانشور رفتار، 13(19 (ویژه مقالات روان شناسی 7))، 1-10. SID. https://sid.ir/paper/46281/fa

    Vancouver: کپی

    مهری نژاد سیدابوالقاسم. مقایسه توانایی های هماهنگی دیداری - حرکتی, دقت و توجه, هوش, اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی. دانشور رفتار[Internet]. 1385؛13(19 (ویژه مقالات روان شناسی 7)):1-10. Available from: https://sid.ir/paper/46281/fa

    IEEE: کپی

    سیدابوالقاسم مهری نژاد، “مقایسه توانایی های هماهنگی دیداری - حرکتی, دقت و توجه, هوش, اختلالات یادگیری و اختلالات رفتاری کودکان نارس و عادی،” دانشور رفتار، vol. 13، no. 19 (ویژه مقالات روان شناسی 7)، pp. 1–10، 1385، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/46281/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا