APA:
کپیکروبی، مهدی، و یوسفی، جواد. (1389). مقایسه ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، -(13)، 65-84. SID. https://sid.ir/paper/462886/fa
Vancouver:
کپیکروبی مهدی، یوسفی جواد. مقایسه ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1389؛-(13):65-84. Available from: https://sid.ir/paper/462886/fa
IEEE:
کپیمهدی کروبی، و جواد یوسفی، “مقایسه ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. -، no. 13، pp. 65–84، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/462886/fa