مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

991
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

415
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 84

چکیده

 کیفیت خدمات همواره به عنوان یکی از مباحث مهم در رقابت پذیری بنگاه‏ های خدماتی مطرح بوده است. از این ‏رو به کارگیری روشی که به کمک آن بتوان کیفیت خدمات را اندازه ‏گیری کرد همواره حائز اهمیت بوده است. هر چند که کارشناسان و محققان نسبت به کارگیری روش ‏های مختلف اندازه ‏گیری کیفیت خدمات هیچ‏ گونه اتفاق نظری ندارند. در این مطالعه, با توجه به نتایج حاصل از ادبیات تحقیق برای مقایسه‏ انتظارات و ادراکات مهمانان ‏هتل, استفاده از مدل سروکوآل بر دیگر ابزارها ترجیح داده شد. در این مقاله ابتدا ابعاد مختلف کیفیت خدمات که در مدل سروکوآل آمده است, مورد بحث قرار گرفته است, و در پایان نتایج و یافته‏ های تحقیق در دو بخش ارائه ‏شده ‏است. بخش اول, شامل اطلاعات مربوط به ویژگی‏ های جمعیت ‏شناختی پاسخ‏ دهندگان است و در بخش دوم این فرضیه آزمون شده است که خدمات ارائه شده در هتل همای 2 مشهد, پاسخگوی انتظارات مهمانان ایرانی نیست و این نتیجه گرفته شد که کیفیت خدمات ادراک شده در هتل همای 2 مشهد پاسخگوی انتظارات مهمانان ایرانی این ‏هتل است.

استنادها

ارجاعات

استناددهی

APA: کپی

کروبی، مهدی، و یوسفی، جواد. (1389). مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، -(13)، 65-84. SID. https://sid.ir/paper/462886/fa

Vancouver: کپی

کروبی مهدی، یوسفی جواد. مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد). مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1389؛-(13):65-84. Available from: https://sid.ir/paper/462886/fa

IEEE: کپی

مهدی کروبی، و جواد یوسفی، “مقایسه‏ ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد)،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. -، no. 13، pp. 65–84، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/462886/fa

مقالات مرتبط نشریه ای

مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button