APA:
کپیرحیم پور، علی. (1387). مطالعه و بررسی جایگاه صنعت گردشگری ایران در بازار تجارت بین المللی گردشگری. نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، 1(1)، 8-15. SID. https://sid.ir/paper/465291/fa
Vancouver:
کپیرحیم پور علی. مطالعه و بررسی جایگاه صنعت گردشگری ایران در بازار تجارت بین المللی گردشگری. نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)[Internet]. 1387؛1(1):8-15. Available from: https://sid.ir/paper/465291/fa
IEEE:
کپیعلی رحیم پور، “مطالعه و بررسی جایگاه صنعت گردشگری ایران در بازار تجارت بین المللی گردشگری،” نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی)، vol. 1، no. 1، pp. 8–15، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/465291/fa