APA:
کپیایمانی خوشخو، محمدحسین، و ایوبی یزدی، حمید. (1389). عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، -(13)، 113-137. SID. https://sid.ir/paper/466510/fa
Vancouver:
کپیایمانی خوشخو محمدحسین، ایوبی یزدی حمید. عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد. مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)[Internet]. 1389؛-(13):113-137. Available from: https://sid.ir/paper/466510/fa
IEEE:
کپیمحمدحسین ایمانی خوشخو، و حمید ایوبی یزدی، “عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد،” مطالعات مدیریت گردشگری (مطالعات جهانگردی)، vol. -، no. 13، pp. 113–137، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/466510/fa