APA:
کپیرنجبریان، بهرام، صادقی، امیر، غلامی کرین، محمود، و لطفی جلال آبادی، مصطفی. (1391). نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 11(10 (پیاپی 43))، 79-93. SID. https://sid.ir/paper/468212/fa
Vancouver:
کپیرنجبریان بهرام، صادقی امیر، غلامی کرین محمود، لطفی جلال آبادی مصطفی. نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1391؛11(10 (پیاپی 43)):79-93. Available from: https://sid.ir/paper/468212/fa
IEEE:
کپیبهرام رنجبریان، امیر صادقی، محمود غلامی کرین، و مصطفی لطفی جلال آبادی، “نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صادرات قطعه سازی خودرو،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 11، no. 10 (پیاپی 43)، pp. 79–93، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/468212/fa