مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

476
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

252
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

یک تغییر الگوی ضروری برای بازاریابی کالاهای کشاورزی در آسیا

صفحات

 صفحه شروع 46 | صفحه پایان 55

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 این گزارش عمدتا مبتنی بر تجربه شخصی «آقای یانگ بو چو» مشاور سیاست های کشاورزی رییس جمهور کره جنوبی، در زمینه بازاریابی کالاهای کشاورزی است که شامل بازاریابی برای مواد غذایی، در کره جنوبی می باشد. نویسنده مقاله بر اساس این تجربه، ایده خود را در خصوص نوع جدید بازاریابی اگروفود، گسترش داد. چه تفاوتی میان کشاورزی سنتی و بازاریابی مواد غذایی وجود دارد و آیا این موضوع را می توان در سایر کشورهای آسیایی همسایه مطرح کرد؟او یک سازمان غیرانتفاعی غیردولتی به نام شبکه جدید بازاریابی آگروفود را ایجاد کرد که البته با برخورد نسبتا سردی مواجه شد. در مورد اصطلاح بازاریابی جدید اگروفود، قویا احساس نگرانی می شد. چون این اصطلاح، بازاریابی اگروفود موجود را کهنه یا سنتی می نمایاند. به هر تقدیر، پس از حدود سه سال تلاش، از طریق سخنرانی ها، مقالات و همایش ها، این الگوی جدید بازاریابی اگروفود به تدریج در کره جنوبی پذیرفته شد. امروزه، یافتن نمونه هایی از این نوع بازاریابی که به مرحله اجرا رسیده باشد، کار دشواری نیست.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زمانیان، علیرضا. (1389). یک تغییر الگوی ضروری برای بازاریابی کالاهای کشاورزی در آسیا. بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 8(44)، 46-55. SID. https://sid.ir/paper/468651/fa

    Vancouver: کپی

    زمانیان علیرضا. یک تغییر الگوی ضروری برای بازاریابی کالاهای کشاورزی در آسیا. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1389؛دوره جدید - 8(44):46-55. Available from: https://sid.ir/paper/468651/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا زمانیان، “یک تغییر الگوی ضروری برای بازاریابی کالاهای کشاورزی در آسیا،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 8، no. 44، pp. 46–55، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/468651/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button