APA:
کپیحاجی کریمی، عباسعلی، مکی زاده، وحید، و جمالیه بسطامی، بهتاش. (1388). بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 9(32)، 29-47. SID. https://sid.ir/paper/468957/fa
Vancouver:
کپیحاجی کریمی عباسعلی، مکی زاده وحید، جمالیه بسطامی بهتاش. بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1388؛9(32):29-47. Available from: https://sid.ir/paper/468957/fa
IEEE:
کپیعباسعلی حاجی کریمی، وحید مکی زاده، و بهتاش جمالیه بسطامی، “بررسی ارتباط کیفیت مواجهه خدمت و وفاداری مشتریان در سازمانهای خدماتی تجاری،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 9، no. 32، pp. 29–47، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/468957/fa