APA:
کپیرفیعی، ساغر، حقیقی نسب، منیژه، و یزدانی، حمیدرضا. (1391). تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(4 (پیاپی 7))، 176-196. SID. https://sid.ir/paper/470237/fa
Vancouver:
کپیرفیعی ساغر، حقیقی نسب منیژه، یزدانی حمیدرضا. تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1391؛2(4 (پیاپی 7)):176-196. Available from: https://sid.ir/paper/470237/fa
IEEE:
کپیساغر رفیعی، منیژه حقیقی نسب، و حمیدرضا یزدانی، “تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی و تصویر شرکت بر ارزش ویژه برند دربخش نرم افزاری صنعت فناوری اطلاعات،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 2، no. 4 (پیاپی 7)، pp. 176–196، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470237/fa