APA:
کپیمرادی، م.، زنده دل، ا.، و سرجانیان، ز.. (1389). بررسی تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده از بانکداری اینترنتی. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، -(2)، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/470249/fa
Vancouver:
کپیمرادی م.، زنده دل ا.، سرجانیان ز.. بررسی تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده از بانکداری اینترنتی. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی[Internet]. 1389؛-(2):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/470249/fa
IEEE:
کپیم. مرادی، ا. زنده دل، و ز. سرجانیان، “بررسی تاثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده مشتریان بر میزان استفاده از بانکداری اینترنتی،” کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، vol. -، no. 2، pp. 1–16، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470249/fa