مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

4,994
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

3,610
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

2

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه الگوی تاثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش

صفحات

 صفحه شروع 61 | صفحه پایان 84

چکیده

 اخیرا در ادبیات بازاریابی کار ویژه فروش در سطح استراتژیک سازمان دیده شده, از یک عنصر صرفا عملیاتی فاصله گرفته و به عنصری استراتژیک ارتقاء یافته است. اما استراتژی فروش چیست و چگونه در ارتباط با محیط خارج و داخل سازمان بر عملکرد فروش تاثیر می گذارد؟ هدف این پژوهش شناسایی تاثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش و بررسی اثرات تعدیل کننده محیط درونی و بیرونی و پیش زمینه استراتژی فروش است. پژوهش حاضر تلفیقی, یعنی ترکیبی از تحقیق کیفی و کمی است. جامعه آماری, مدیران فروش, بازاریابی یا صاحب نظران شرکت های فعال در صنایع غذایی عضو بورس اوراق بهادار تهران هستند. داده های تحقیق در مطالعه کیفی از 26 نفر و در مطالعه کمی نیز از 66 نفر از اعضای جامعه جمع آوری شدند. یافته های مطالعه حاکی از این است که استراتژی فروش و بازاریابی به طور مثبت و معناداری با عملکرد فروش در ارتباط هستند و رهبری تحول آفرین, شدت رقابت و تحولات تکنولوژی, اثرات تعدیل کننده زیادی بر این رابطه دارند, همچنین تاثیر عدم اطمینان تقاضا بر رابطه استراتژی فروش و عملکرد فروش تایید نشد.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، و پورحسینی، امیرحسین. (1392). ارائه الگوی تاثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی، 5(1)، 61-84. SID. https://sid.ir/paper/470255/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، پورحسینی امیرحسین. ارائه الگوی تاثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(1):61-84. Available from: https://sid.ir/paper/470255/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، و امیرحسین پورحسینی، “ارائه الگوی تاثیر استراتژی فروش و بازاریابی بر عملکرد فروش،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 1، pp. 61–84، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/470255/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button