APA:
کپیلطیفی، زهره، و استکی آزاد، نسیم. (1391). اثربخشی بازسازی شناختی بر میزان خودکارآمدی اجتماعی, عاطفی, تحصیلی و خواندن دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری. پژوهش های روان شناسی اجتماعی، 2(5)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/471017/fa
Vancouver:
کپیلطیفی زهره، استکی آزاد نسیم. اثربخشی بازسازی شناختی بر میزان خودکارآمدی اجتماعی, عاطفی, تحصیلی و خواندن دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری. پژوهش های روان شناسی اجتماعی[Internet]. 1391؛2(5):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/471017/fa
IEEE:
کپیزهره لطیفی، و نسیم استکی آزاد، “اثربخشی بازسازی شناختی بر میزان خودکارآمدی اجتماعی, عاطفی, تحصیلی و خواندن دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری،” پژوهش های روان شناسی اجتماعی، vol. 2، no. 5، pp. 0–0، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471017/fa