مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,381
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,385
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فرهنگ، برنامه درسی و سبک های تدریس و یادگیری

صفحات

 صفحه شروع 149 | صفحه پایان 172

چکیده

 مقوله فرهنگ و ارتباط آن با یادگیری, زمان زیادی نیست که به حوزه تعلیم و تربیت وارد شده است. تحقیقات نشان می دهد الگوهای فرهنگی مختلف, فرایند تدریس و رفتار فراگیران را تحت تاثیر قرار می دهد و در نتیجه با سبک های تدریس و یادگیری متفاوت مواجهیم. با توجه به مطالعات انجام شده, می توان تفاوت هایی را در سبک های یادگیری فراگیران با فرهنگ های مختلف مشاهده کرد. مقاله حاضر, به مرور پژوهش های انجام شده در رابطه بین فرهنگ و سبک های تدریس و یادگیری می پردازد. روش مورد مطالعه, توصیفی- تحلیلی بوده و با مرور مبانی نظری و تحقیقات میدانی, رابطه بین فرهنگ و سبک های یادگیری استخراج و در نهایت یافته های آن برای برنامه های درسی استنتاج گردید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    آیتی، محسن، و خوش دامن، صدیقه. (1391). فرهنگ, برنامه درسی و سبک های تدریس و یادگیری. مطالعات برنامه درسی، 7(26)، 149-172. SID. https://sid.ir/paper/471447/fa

    Vancouver: کپی

    آیتی محسن، خوش دامن صدیقه. فرهنگ, برنامه درسی و سبک های تدریس و یادگیری. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1391؛7(26):149-172. Available from: https://sid.ir/paper/471447/fa

    IEEE: کپی

    محسن آیتی، و صدیقه خوش دامن، “فرهنگ, برنامه درسی و سبک های تدریس و یادگیری،” مطالعات برنامه درسی، vol. 7، no. 26، pp. 149–172، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471447/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button