APA:
کپیدائمی، حمیدرضا. (1391). اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن, درک مطلب و سرعت خواندن دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، 8(24)، 1-25. SID. https://sid.ir/paper/471508/fa
Vancouver:
کپیدائمی حمیدرضا. اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن, درک مطلب و سرعت خواندن دانش آموزان. روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1391؛8(24):1-25. Available from: https://sid.ir/paper/471508/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا دائمی، “اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن, درک مطلب و سرعت خواندن دانش آموزان،” روان شناسی تربیتی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. 8، no. 24، pp. 1–25، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/471508/fa