APA:
کپیمیراحمدی، سیامک، و دادگران، سیدمحمد. (1388). بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعدسازی. ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، 16(17)، 60-66. SID. https://sid.ir/paper/472829/fa
Vancouver:
کپیمیراحمدی سیامک، دادگران سیدمحمد. بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعدسازی. ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات[Internet]. 1388؛16(17):60-66. Available from: https://sid.ir/paper/472829/fa
IEEE:
کپیسیامک میراحمدی، و سیدمحمد دادگران، “بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعدسازی،” ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، vol. 16، no. 17، pp. 60–66، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/472829/fa