APA:
کپیآل بهبهانی، مرجان، محمدی، نوراله، و رحیمی، چنگیز. (1389). اثر آموزش گروهی مهارت های شناختی - رفتاری بر اضطراب آشکار کودکان با اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 2(2 (پیاپی 2-59))، 1-14. SID. https://sid.ir/paper/473270/fa
Vancouver:
کپیآل بهبهانی مرجان، محمدی نوراله، رحیمی چنگیز. اثر آموزش گروهی مهارت های شناختی - رفتاری بر اضطراب آشکار کودکان با اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی. مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)[Internet]. 1389؛2(2 (پیاپی 2-59)):1-14. Available from: https://sid.ir/paper/473270/fa
IEEE:
کپیمرجان آل بهبهانی، نوراله محمدی، و چنگیز رحیمی، “اثر آموزش گروهی مهارت های شناختی - رفتاری بر اضطراب آشکار کودکان با اختلال نارسایی توجه / فزون کنشی،” مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، vol. 2، no. 2 (پیاپی 2-59)، pp. 1–14، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/473270/fa