APA:
کپیالفت، لعیا، خسروانی، فرزانه، و جلالی، رضا. (1390). شناسایی عوامل موثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آن ها با استفاده از ANP فازی. مدیریت بازرگانی، 3(7)، 19-36. SID. https://sid.ir/paper/474453/fa
Vancouver:
کپیالفت لعیا، خسروانی فرزانه، جلالی رضا. شناسایی عوامل موثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آن ها با استفاده از ANP فازی. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1390؛3(7):19-36. Available from: https://sid.ir/paper/474453/fa
IEEE:
کپیلعیا الفت، فرزانه خسروانی، و رضا جلالی، “شناسایی عوامل موثر بر خرید اینترنتی و اولویتبندی آن ها با استفاده از ANP فازی،” مدیریت بازرگانی، vol. 3، no. 7، pp. 19–36، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/474453/fa