APA:
کپیموسی خانی، محمد، حقیقی، محمد، و ترک زاده، سمانه. (1391). ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک های خصوصی). مدیریت بازرگانی، 4(2 (12))، 147-164. SID. https://sid.ir/paper/475168/fa
Vancouver:
کپیموسی خانی محمد، حقیقی محمد، ترک زاده سمانه. ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک های خصوصی). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1391؛4(2 (12)):147-164. Available from: https://sid.ir/paper/475168/fa
IEEE:
کپیمحمد موسی خانی، محمد حقیقی، و سمانه ترک زاده، “ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک های خصوصی)،” مدیریت بازرگانی، vol. 4، no. 2 (12)، pp. 147–164، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/475168/fa