مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,781
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

637
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

1

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 62

چکیده

 طبق گزارشات مختلف, بر خلاف سرمایه گذاری های زیادی که روی مدیریت ارتباط با مشتری صورت می گیرد, اجرای آن ریسک بسیار زیادی را به همراه دارد. یکی از دلایل شکست اجرای مدیریت ارتباط با مشتری, نداشتن ابزار و معیارهای مناسب برای سنجش و ارزیابی ارتباط با مشتریان است. در حال حاضر, روش های سنتی مالی پر کاربردترین ابزارهای ارزیابی بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری هستند. ولی این روش ها برای ارزیابی سرمایه گذاری هایی مثل مدیریت ارتباط با مشتری که انتظار می رود مزایای آنها نامشهود, غیرمستقیم, یا راهبردی باشد, مناسب نیستند, بنابراین برای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری نیازمند ابزاری هستیم که عوامل مشهود و نامشهود را بسنجد, رویکردی فرایندگرا و جامع داشته باشد و نواقص روش های فوق را نیز بر طرف سازد. در این مقاله با رویکرد کیفی و با روش نظریه داده بنیاد, مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می شود که نواقص مدل های موجود را بر طرف کرده, با رویکردی جامع و سیستمی, ابعاد مشهود و نامشهود روابط با مشتریان را به صورت فرایندی در بانک های تجاری خصوصی کشور ارزیابی می کند. در نهایت پس از تحلیل و مقایسه مدل توسعه یافته, پیشنهاداتی برای مدیران بانکی و پژوهگران آتی این حوزه ارائه می شود.

استنادها

ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسنقلی پور، طهمورث، سیدجوادین، سیدرضا، روستا، احمد، و خانلری، امیر. (1391). مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور. مدیریت فناوری اطلاعات، 4(10)، 41-62. SID. https://sid.ir/paper/475186/fa

    Vancouver: کپی

    حسنقلی پور طهمورث، سیدجوادین سیدرضا، روستا احمد، خانلری امیر. مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛4(10):41-62. Available from: https://sid.ir/paper/475186/fa

    IEEE: کپی

    طهمورث حسنقلی پور، سیدرضا سیدجوادین، احمد روستا، و امیر خانلری، “مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 4، no. 10، pp. 41–62، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/475186/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button