APA:
کپیحسنقلی پور، طهمورث، سیدجوادین، سیدرضا، روستا، احمد، و خانلری، امیر. (1391). مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور. مدیریت فناوری اطلاعات، 4(10)، 41-62. SID. https://sid.ir/paper/475186/fa
Vancouver:
کپیحسنقلی پور طهمورث، سیدجوادین سیدرضا، روستا احمد، خانلری امیر. مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛4(10):41-62. Available from: https://sid.ir/paper/475186/fa
IEEE:
کپیطهمورث حسنقلی پور، سیدرضا سیدجوادین، احمد روستا، و امیر خانلری، “مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 4، no. 10، pp. 41–62، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/475186/fa