مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

5,560
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,757
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

فرهنگ یادگیری مدرسه عشایر کوچ رو: روایت های یک معلم

صفحات

 صفحه شروع 45 | صفحه پایان 64

چکیده

 در این تحقیق با استفاده از روایت های یک معلم در اولین سال خدمتش در مدرسه عشایری, فرهنگ یادگیری این مدرسه بررسی شده است. این تحقیق, تحقیقی روایی است که به انگاره تحقیقات کیفی و تفسیرگرانه تعلق دارد. منبع داده های این تحقیق, خاطرات اولین سال آموزگاری معلمی در مدرسه عشایر کوچ روست که به صورت روزانه در تمام سال تحصیلی نوشته شده است. تحلیل داده ها نشان می دهد که یادگیری دانش آموزان و تنبیه بدنی, دغدغه اصلی معلم عشایری است. در تفسیر این موضوع, پاره ای از ویژگی های سبک زندگی عشایر و برنامه درسی مدرسه که دارای ناهمخوانی هستند و در آموزش معلم عشایر ایجاد اخلال می کند بحث و بررسی شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عطاران، محمد، و عبدلی، مصطفی. (1391). فرهنگ یادگیری مدرسه عشایر کوچ رو: روایت های یک معلم. مطالعات برنامه درسی، 7(25)، 45-64. SID. https://sid.ir/paper/475439/fa

    Vancouver: کپی

    عطاران محمد، عبدلی مصطفی. فرهنگ یادگیری مدرسه عشایر کوچ رو: روایت های یک معلم. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1391؛7(25):45-64. Available from: https://sid.ir/paper/475439/fa

    IEEE: کپی

    محمد عطاران، و مصطفی عبدلی، “فرهنگ یادگیری مدرسه عشایر کوچ رو: روایت های یک معلم،” مطالعات برنامه درسی، vol. 7، no. 25، pp. 45–64، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/475439/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button